مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-15سياسي

فارس من| جمع آوری المان شهری مغایربا فرهنگ ایرانی و اسلامی


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: هر المان شهری مغایر با آرمان های نظام و فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد به صورت قانونی نسبت به جمع آوری آن اقدام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عنوان  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: هر المان شهری مغایر با آرمان های نظام و فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد به صورت قانونی برخورد می کنیم و از دستگاه های حاکمیتی می خواهیم نسبت به جمع آوری آن اقدام کنند.

وی با اشاره به انجام بازدید میدانی از المان شهر نور گفت: این المان هنوز رونمایی نشده و ولی در ورودی شهر جانمایی شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران تصریح کرد:  حرف مان این است اگر المانی قرار است طراحی شود به فرهنگ بومی، اسلامی و ایرانی توجه شود و المانی کار نشود که با این مسائل مغایرت داشته باشد و در صورت مغایرت از مسؤولان امر خواسته می شود جمع آوری شوند.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: به مردم این اطمینان را می دهیم که در صورت مغایرت این المان حتما نسبت به جمع آوری آن اقدام می شود.

  انتهای پیام/86034/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| جمع آوری المان شهری مغایربا فرهنگ ایرانی و اسلامی

فارس من| جمع آوری المان شهری مغایربا فرهنگ ایرانی و اسلامی